Nog maar één week... - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Judith Peters - WaarBenJij.nu Nog maar één week... - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Judith Peters - WaarBenJij.nu

Nog maar één week...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

25 Januari 2015 | Nederland, Posterholt

Zoals de titel al zegt, nog maar één week en dan is het moment aangebroken waarbij ik aan mijn avontuur kan gaan beginnen.
De komende week staat in het teken van de laatste inkopen doen, het koffer inpakken, afscheid nemen maar ook nog even hard doorwerken om de laatste opdrachten af te ronden zodat ik mij straks op Curaçao helemaal kan focussen op de afstudeeropdracht.
Ik heb er heel veel zin in!

Ik ga proberen geregeld op deze site een berichtje en foto's te plaatsen zodat jullie mij een beetje kunnen volgen.

Voor diegene die ik niet meer zal zien de komende week.
Tot over 3 maanden!

Liefs Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Ik ga voor 3 maanden naar Curacao om daar mijn afstudeeropdracht uit te voeren en scriptie te schrijven.

Actief sinds 24 Juli 2021
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6036

Voorgaande reizen:

24 Juli 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

01 Februari 2015 - 30 April 2015

Afstuderen op Curaçao

Landen bezocht: