Duiken en jarig zijn op Curaçao. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Judith Peters - WaarBenJij.nu Duiken en jarig zijn op Curaçao. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Judith Peters - WaarBenJij.nu

Duiken en jarig zijn op Curaçao.

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

17 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

Bon Siman! (Fijne week!)

Na 2 weken werd het wel weer eens tijd voor een update dacht ik zo.

Ik heb in ieder geval hard gewerkt aan mijn afstudeerscriptie. Dat bestond onder andere uit de directeur interviewen, observeren tijdens het afnemen van IQ-testen en vooral heel veel theorie doornemen die ik dan weer moet koppelen aan de ervaringen die ik op doe in de praktijk.

Jullie verwachten het vast niet maar het is hier ook een paar dagen minder goed weer geweest. Regenbuien waar je echt niet in wil staan, want binnen een paar seconden ben je doorweekt. Het scheelt dan weer dat ze nooit echt lang duren en ondertussen de temperatuur niet echt daalt dus alles ook weer zo opgedroogd is.

In het vorige verslag schreef ik dat ik hier mijn PADI wilde gaan halen. Inmiddels heb ik al 3 duiken gemaakt en dat bevalt heel erg goed. Ik heb les bij een lokale duikschool. Je ziet toch een hoop mooie dingen die voor het snorkelen de diep onder water liggen. Ik heb hele mooie vissen gezien en langs koraal gezwommen. Heel erg gaaf!!

Ondertussen ben ik dan ook jarig geweest. Vorige week goed verwend door iedereen. Mooi cadeau’s gekregen en de dag gevierd aan het zwembad en een heerlijk diner. Een verjaardag om nooit te vergeten! Zo’n mooie weer zal ik in iedere geval niet meer zo snel hebben;) Iedereen die op welke manier dan ook een berichtje heeft gestuurd. Super bedankt! Dan is het toch wel handig dat er zoiets bestaat als whatsapp en facebook.
De dag na mijn verjaardag werd het nichtje van mijn oom en tante 1 jaar waardoor we nog even hebben doorgevierd.

Afgelopen vrijdag zijn mijn 2 nichtjes uit Nederland op vakantie gekomen. Ik logeer nu bij vrienden van mijn oom en tante. Wederom een gastvrij huis. Een extra voordeel is dat ik ’s morgens niet hoef te wachten om een drukke weg op komen:).
Ik ben met Marloes, Leandra en Leandra’s vader die hier voor een weekje op vakantie was vrijdag naar de Struisvogelfarm geweest. We deden een tour over de farm en hebben er geluncht. Tijdens de tour mochten we de struisvogels voeren en op een ei gaan staan. En mijn gewicht valt toch nog wel mee wat het ei hield dit;). Daarna zijn we nog even op de Aloëplantage gaan kijken. Naast heel veel planten stelde dit niet zo veel voor. Helaas was de fabriek dicht waardoor we alleen via een video konden zien wat ze allemaal doen met de planten. Het is wel raar om je voor te stellen hoe goed het extract is voor bijna alles.

Afgelopen weekend rustig aan gedaan. Zondag natuurlijk nog even naar het strand want ik vind dat dit toch wel 1x per week zeker moet kunnen!:D

Lieve groetjes uit Curaçao.
Xx Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Ik ga voor 3 maanden naar Curacao om daar mijn afstudeeropdracht uit te voeren en scriptie te schrijven.

Actief sinds 24 Juli 2021
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 6030

Voorgaande reizen:

24 Juli 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

01 Februari 2015 - 30 April 2015

Afstuderen op Curaçao

Landen bezocht: