Rustige week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Judith Peters - WaarBenJij.nu Rustige week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Judith Peters - WaarBenJij.nu

Rustige week

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Halloooooo allemaal,

Tijd voor een update. Hopelijk zijn jullie allemaal bijgekomen van de Vastelaovend.
Afgelopen week was een rustig weekje. Zoals ik al in mijn vorige verslag schreef was maandag hier een vrije dag, Wij hebben deze ingevuld door een boottocht te maken met de boot van de schoonbroer van mijn oom en tante. Absoluut geen straf. Ik vond het heerlijk op het water en het was erg leuk om richting het oosten te varen. We hebben stil gelegen in de Fuikbaai. Daar komen op zulke dagen meerdere boten bij elkaar. Lekker relaxen.

Dinsdagavond was er het afscheid van de Gran Marcha. Dezelfde optocht als zondag maar dan met heel veel extra lichtjes. De sfeer was heel erg goed! Hier ben ik naartoe gegaan met een vriendin van mijn tante. In totaal waren we met zijn 6'en laten dit nu allemaal Limburgers zijn dus hebben we gezellig 'plat kinne kalle':).
Woensdag en donderdag waren stagedagen. Het was ook op de organisatie erg rustig aangezien de scholen een week dicht zijn en ook enkele collega's extra vrij hadden.

Vrijdag heb ik dan mijn eerste regenbui op Curaçao meegemaakt. Beetje jammer dat ik net aan het zwembad lag. En dat tot 2x toe! Het scheelt dan weer wel dat dit niet zo lang geduurd heeft en ik 's middags toch gewoon nog even aan mijn kleurtje heb kunnen werken;)
Zaterdag heb ik er weer een stranddagje van gemaakt en 's avond ben ik met een groep jongeren meegegaan met de lokobus. Een soort van discobus die over het eiland rijd. Iedereen neemt eigen drank mee en feesten maar! Afgesloten op Zanzibar. Om 00.30 ging de muziek uit. Dit waarschijnlijk i.v.m. de resorts die hier in de omgeving liggen. Hier begint het dan ook al vanaf een uur of 19.00 en gaat na middernacht iedereen naar huis.

Gisteravond ben ik gaan eten bij Leandra & Marloes, de andere 2 Social Work studenten en hebben we nog even gefeest op Wet & Wild, Mambo Beach. Dat feesten komt hier helemaal goed!

Dat was het weer voor deze week. Ayo!

XX Judith

  • 25 Februari 2015 - 15:22

    Miep:

    Hoi Judith.
    Zo te horen amuseer je je wel daar achter.
    Wij, je ouders en ik, hebben het ook gezellig gehad op de statie festatie.
    Bijna Curacao wat het weer betreft.:-)
    Nog een maand en mijn werk zit erop. Misschien ga ik als vrijwilligster voorlopig verder.
    Ik wil nl. nog niet achter de geraniums gaan zitten. Alles komt goed.
    Hopelijk wordt het niet te leuk voor jou daarginds en wil je niet meer terug !!!!
    Meid maak er een fijne en leerzame tijd van en tot gauw.

    Groetjes, Miep

Tags: carnaval

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Ik ga voor 3 maanden naar Curacao om daar mijn afstudeeropdracht uit te voeren en scriptie te schrijven.

Actief sinds 24 Juli 2021
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 6040

Voorgaande reizen:

24 Juli 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

01 Februari 2015 - 30 April 2015

Afstuderen op Curaçao

Landen bezocht: