En dan is het begonnen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Judith Peters - WaarBenJij.nu En dan is het begonnen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Judith Peters - WaarBenJij.nu

En dan is het begonnen!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Ja, en dan is het 'ineens' echt begonnen. Ineens is het nu ook weer niet echt want er gingen toch een aantal weken van voorbereiding aan vooraf.
1 februari ging om 5 uur de wekker. Nu weten velen van jullie dat ik normaal gesproken niet bepaald een ochtendmens ben maar nu had ik natuurlijk een goede reden om meteen op te staan:). Om 6 uur zaten pap, mam, Corinne en ik dan ook in de auto op weg naar Schiphol. Tijdens de autorit begon ik toch wel de spanning te voelen.
Het inchecken van de bagage verliep, nadat ik wel wat extra's had betaald, ik kon echt niet met minder, snel.

Daar was dan dan het moment van afscheid nemen. Gelukkig verliep ook dit goed en had ik eigenlijk ook geen last meer van de zenuwen.
De vlucht verliep soepel. Met de vastelaovesgezit, de 1e brief van Vicky en mijn leesboek ging het allemaal best snel. Na een tussenstopje op Aruba ben ik zondagavond rond 18.15 uur aangekomen op Curaçao. Hier waren de controles van paspoort en bagage zo gepiept. Mijn oom en tante hebben mij opgepikt en zo kwamen we 20 minuutjes later aan op mijn logeerplek voor de komende 3 maanden. Ik heb enkele foto's bijgevoegd. Jullie zullen zien dat het hier niet bepaald een straf is om te verblijven. De temperatuur van rond de 30 graden werkt natuurlijk lekker mee.

Om 22.00 uur vielen mijn ogen toch wel dicht en heb ik mijn bed opgezocht. Na een goede nacht heb ik meteen maar het zwembad uitgeprobeerd. Heerlijk!
's Middags wat boodschappen gedaan en alvast iets voorbereidt voor het kennismakingsgesprek met mijn begeleidster aankomende woensdag. Ook al even geskyped met het thuisfront.

En dit zijn dan mijn eerste ervaringen op Curaçao. Ik ga proberen geregeld een bericht en foto's te plaatsen. Voor iedereen in NL, sterkte in de kou!

X Judith

  • 03 Februari 2015 - 04:08

    Stefan:

    Hey Judith, klinkt super! Leuke fotos ook. Veel success.

  • 03 Februari 2015 - 08:50

    Natasja:

    leuk! Leuke foto's, geniet ervan!

  • 03 Februari 2015 - 11:22

    Robin:

    Wauw judith, leuk!
    Geniet dervan en veul succes de komendje tied.

  • 05 Februari 2015 - 19:40

    Jolanda D:

    Heey Judith, zuut d'r good oet. Ut kint erger. Hie is ut aug 30....min 30. Geneet d'r van.

    Gr Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Ik ga voor 3 maanden naar Curacao om daar mijn afstudeeropdracht uit te voeren en scriptie te schrijven.

Actief sinds 24 Juli 2021
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 6053

Voorgaande reizen:

24 Juli 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

01 Februari 2015 - 30 April 2015

Afstuderen op Curaçao

Landen bezocht: